november 2017

13nov - 16nov 1318:00nov 16Osnovni tečaj Autodesk 3ds Max za študenteTečaj za študente18:00 - 16:00 (16) Cena: 40 € + DDV Trajanje: 4 dni/15 šolskih ur – 13.11. od 18h do 21h, 14., 15. in 16.11. od 13h–16h

VEČ

Podrobnosti

Program Autodesk 3Ds Max je namenjen modeliranju in predstavitvi statičnih ali dinamičnih prostorskih oblik z fizično korektnimi ali umetniško stiliziranimi vizualizacijami. Vsebuje množico orodji za kompleksno modeliranje od Spline, Mesh, Editablepoly do Patch in NURBS, kar omogoča različne tehnike modeliranja geometričnih ali organskih oblik. Te je možno uporabiti za izdelavo statičnih podob, animacij ali izvoz v druge programe za nadaljnjo obdelavo, kot je postprodukcija, fabrilacija ali 3D tisk. Omogoča generiranje sistemov delcev za ustvarjanje vode, oblakov, ognja, dima, megle… Vsebuje napredne sisteme animiranja humanoidov, živali, robotov. Ima orodja za simuliranje materialov, ki so lahko popolnoma edinstveni ali pa iz vgrajenih knjižnic fizično korektnih materialov in vsebuje napredna orodja za njihov nanos in pozicioniranje. Serijsko je vgrajen napreden pogon za računanje svetlobe MentalRay in novi ART Renderer, za interaktivne vizualizacije. Podprt je z ogromno skupnostjo uporavnikov in družb, ki izdelujejo dodatne vtičnike in skripte, tako za izdelavo vizualizacij (Vray), kot samo modeliranje in uvoz / izvoz podatkov. Združljiv je z večino obstoječih programov na trgu in je pogosto uporabljen kot delovni konj v multimedijski produkciji.

V petnajst urnem začetnem tečaju vas bomo tako spoznali z osnovnimi pristopi dela s programom 3Ds Max in seznanili z orodji in triki, s katerimi bo vaše delo hitrejše in enostavnejše.

Kdo naj se udeleži tečaja
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki se ukvarjate z produkcijo digitalnih vsebin na arhitekturnih, multimedijskih, znanstvenih in umetniških področjih. Namenjeno je spoznavanju programskega okolja in opisu delovnega procesa v navezavi z drugimi orodji ali za samostojno delo, ter je primerno za začetnike in tiste, ki ste pri delu že naleteli na težave in si želite korektnega znanja o uporabi.

Cilji izobraževanja

  • Spoznavanje funkcionalosti in osnovnih lastnosti dela v programu 3Ds Max.
  • Seznanitev z različnimi orodji in triki in uporabnimi nasveti za hitrejšo, poenostavljeno kreacijo modelov.
  • Kreiranje in apliciranje materialov, od uvoza resničnih tekstur do simulacije različnih površin.
  • Podajanje osnov za izdelavo vizualizacij, kompozicijo slike, uporaba osvetlitve, nastavitve virtualnega fotoaparata in tehnikalije računanja svetlobe.
  • Prikaz uporabe naprednih funkcij programa za zahtevnejše naloge.

Vsebina tečaja

  • Spoznavanje delovnega okolja, nastavitev programa, uporaba podlog, kreacija in modifikacija 3D elementov.
  • Analiza resničnih primerov z zbiranjem referenc, mer in informacij, ter dokumentacija in priprava zbranega materiala za uvoz v program.
  • Modeliranje luči Storž in Vita z sestavljanjem in modificiranjem osnovnih geometrijskih teles.
  • Modeliranje stola Rex, z uvozom CAD podlog in modeliranjem poligonalnih teles.
  • Ustvarjanje in pozicioniranje materialov na narejene modele.
  • Izdelava vizualizacij z postavitvijo scene, svetlobnih teles in tehničnimi nastavitvami pogona za izračun svetlobe.
  • Priprava na nadaljnjo obdelavo z prikazom izvoza različnih setov podatkov.

Tečajniki prejmejo
Skripta »Osnove programa 3Ds Max«, pregled predelane vsebine in pomoč pri kasnejšem delu s programom.

Termin

13 (Ponedeljek) 18:00 - 16 (četrtek) 16:00

Lokacija

Računalniška učilnica Fakultete za arhitekturo

Zoisova cesta 12, SI-1000 Ljubljana

Trajanje

4 dni/15 šolskih ur –
13.11. od 18h do 21h, 14., 15. in 16.11. od 13h–16h

Cena

40 € + DDV

Prijava

X